Sosyal MedyaSosyal Medya

Sosyal Medya

RhinolightRhinolight

Rhinolight

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı? Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Lazer Epilasyon kışLazer Epilasyon kış

Lazer Epilasyon kış

çınlamaçınlama

çınlama

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizdeSes Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlamaMeme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´daSoğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Diyet yaparken tok kalmamızı sağlayan besinler nelerdir?

Bizi tok tutan besinlerin başında yulaf gelmektedir. Yulaf, beyaz ekmeye göre hem daha yüksek posa içermektedir, hem de yüksek magnezyum, potasyum ve mineral oranına sahiptir.

Diğer tok tutan bir besin de mercimektir. Mercimek, pirince oranla hem daha fazla posa ve protein içermekte, hem de vejetaryen bireylerde et yerine geçebilecek besin grupları arasında yer almaktadır.

Bir diğer tok tutan besin de süzme yoğurttur. Süzme yoğurt diğer yoğurtlara oranla daha fazla protein içermektedir. Bu, hem protein almamıza, hem de daha fazla tok kalmamıza yardımcı olur.

Peynir, kalsiyum içeriği bakımından çok zengin bir besindir. Kalsiyum, metabolizmayı hızlandırır ve sizi tok tutar. Ayrıca yüksek kas oranına sahip olmamıza yardımcı olur.