Sosyal MedyaSosyal Medya

Sosyal Medya

RhinolightRhinolight

Rhinolight

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı? Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Lazer Epilasyon kışLazer Epilasyon kış

Lazer Epilasyon kış

çınlamaçınlama

çınlama

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizdeSes Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlamaMeme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´daSoğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Sağlıklı beslenmede ara öğünlerin yeri nedir?

Sağlıklı beslenmenin temel kaynağı, 3 ana ve 3 ara öğündür. Ara öğünlerimiz, sağlıklı ve düzenli beslenmeye uygun olursa, hem zayıflamamıza, hem de metabolizmamızı hızlandırmamıza yardımcı olacaktır.

Peki, ara öğün tercihimiz neler olmalıdır?

Genelde toplum arasında cips, kızartmalı ürünler, çikolata ve yağlı ürünler tercih edilmektedir. Bu yanlış bir tercihtir. Eğer ara öğününüzü bu yiyeceklerle alırsanız, hem kilo alırsınız, hem de sağlıksız beslenmiş olursunuz.

Ara öğünlerimiz kuru yemişlerden olabilir. Badem, ceviz ve fındık tüketebiliriz. Bunlar hem omega 3 bakımından zengin gıdalardır, hem de tok kalmamıza yardımcı olurlar.

Bir diğer ara öğün seçeneğimiz yoğurt olabilir. Meyveli yoğurtlar da tüketebilirsiniz. Yanında bir meyve ya da bir kutu sütle bir elma sağlıklı bir ara öğün tercihi olabilir.

Ayrıca yarım simit, kepekli ekmeğe beyaz peynirli tost, üç galeta yanında bir kutu ayran da ara öğün olarak tüketebileceğimiz besinlerdir..