Sosyal MedyaSosyal Medya

Sosyal Medya

RhinolightRhinolight

Rhinolight

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı? Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Saman Nezlesi (Alerjik Rinit)´nden kurtulmak imkansız mı?

Lazer Epilasyon kışLazer Epilasyon kış

Lazer Epilasyon kış

çınlamaçınlama

çınlama

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Sağlıklı Beslenme ve Diyet videolarımız için tıklayınız.

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizdeSes Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Ses Cerrahı, Ses Terapisti ve Şan Terapisti’nden oluşan Ses Ekibimiz hizmetinizde

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlamaMeme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Meme estetiği operasyonları, meme küçültme, meme büyütme, meme dikleştirme, meme toparlama

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´daSoğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Soğuk algınlığı tanı ve tedavisi Anatomica´da

Su içmenin sağlıklı beslenmedeki yeri nedir?

Güne bir bardak suyla günaydın diyerek metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz. Enzimlerin daha kolay çalışmasını sağlayarak metabolizma hızımızı kat kat attırabiliriz. Gün içinde yemeklerden önce, yemekte, yemekten sonra ne zaman isterseniz su tüketebilirsiniz.

Ne zaman su içmeliyim gibi sorularla sık sık karşılaşıyorum. Ne zaman su içtiğiniz önemli değil, gün içerisinde kadınlar 10-12 bardak, erkekler ise 14-16 bardak su içebilirler. Metabolik ve fiziksel aktiviteye göre değişiklikler görülse de günde 10-15 bardak arası su tüketilmelidir.

Su içmek doku ve organların işlevini daha da hareketlendirir. Kilo verme problemi olanlarda su içmek, tokluk hissi yaratarak bir sonraki öğünde daha az yemelerini sağlayabilir.